Hieronder volgt een korte uitleg over de verkoop van de collectemunten.

Er kan op 2 manieren een bestelling worden gedaan voor de 3 typen collectemunten.
1. Via de Collectemunten webshop, na het bestellen en accorderen wordt de bestelling doorgeleid naar een online betaalomgeving. Na de bestelling kan die op het eerstvolgende zittingstijdstip voor muntuitgifte worden opgehaald. Na het betalen wordt er automatisch een factuur gedeeld, die door de Belastingdienst wordt geaccepteerd.
2. Op de oude vertrouwde manier kunnen op het ‘zittings-tijdstip’ collectemunten worden gekocht en contant worden afgerekend.

Tot 12.00 uur op de dag van uitgifte kunt u nog uw laatste bestellingen online afronden en zijn de collectemunten 's avonds af te halen.
U bestelt en betaalt via de webshop en haalt uw bestelling op bij de eerstvolgende zitting.
Munten die niet worden afgehaald blijven in principe wachten tot de volgende zitting.

De uitgifte van collectemunten is conform een vooraf vastgestelde planning in een frequentie van 6 weken.
De afhaal momenten van de collectemunten worden tijdens de afkondiging in de kerk en in de kerkbode gecommuniceerd.

WEBSHOP